Siconda, a struttura è u principiu di funziunamentu di u cristallu liquidu. U cristallu liquidu hè diversu da u solitu statu solidu, liquidu è gaseosu di un statu, hè in un certu intervallu di temperatura sia liquidu sia cristallu duie caratteristiche di u statu di a materia, cù una disposizione moleculare regulare di cumposti organici, cristallu liquidu cumunimenti adupratu per a fase di cristallu liquidu, u statu moleculare hè una verga allungata, a lunghezza di circa 1 ~ 10 nm, sottu l'azione di diverse currenti, e molecule di cristallu liquidu faranu una rotazione regulare di 90o, risultendu in una differenza di trasmittanza, in modu chì l'alimentazione hè accesa è spenta quandu a differenza trà luce è bughjura. U cristallu liquidu nantu à l'ADF hè un metudu di guida chì applica direttamente a tensione di guida à u livellu di pixel, in modu chì u display di cristalli liquidu currisponde direttamente à u signale di tensione applicatu. L'idea di basa di a tensione applicata hè di applicà continuamente un campu elettricu è micca un campu elettricu applicatu trà a coppia currispundente di elettrodi, è a differenza di trasmittanza hè visualizata secondu a dimensione di u campu elettricu applicatu.
Terzu, l'impurtanza di u numeru di ombreggiatura è di i circuiti cunnessi. U numeru di ombreggiatura si riferisce à quantu ADF pò filtrà a luce, più grande hè u numeru di ombreggiatura, più chjuca hè a trasmittanza diADF, secondu i diversi bisogni di saldatura, sceglite u numeru di ombreggiatura ghjustu, pò permette à u saldatore di mantene una bona visibilità durante u travagliu, pò vede chjaramente u puntu di saldatura è assicurà un megliu cunfortu, hè favurevule à migliurà a qualità di a saldatura. U numeru di ombreggiatura hè un indicatore tecnicu chjave in l'ADF, secondu a currispundenza trà u rapportu di trasmissione di l'ADF è u numeru di ombreggiatura in u standard naziunale per a prutezzione di l'ochji di saldatura, u rapportu di trasmissione di a luce visibile, ultravioletta è infrarossa di ogni numeru di ombreggiatura deve risponde à i requisiti di u standard.
Prima, u filtru di saldatura chì usa u cristallu liquidulucea valvula hè chjamata Filtru di saldatura LCD, chjamatu ADF; U so prucessu di funziunamentu hè: u signale di l'arcu quandu si salda l'arcu hè cunvertitu in un signale di corrente micro-ampere da u tubu assorbitore fotosensibile, cunvertitu da a resistenza di campionamentu in un signale di tensione, accoppiatu da capacità, elimina a cumpunente DC in l'arcu, è poi amplifica u signale di tensione attraversu u circuitu di amplificazione di funziunamentu, è u signale amplificatu hè selezziunatu da a rete duale T, è mandatu à u circuitu di cuntrollu di l'interruttore da u circuitu di filtru passa-bassu per emette un cumandamentu di guida à u circuitu di driver LCD. U circuitu di guida LCD cambia a valvula di luce da u statu luminosu à u statu scuru, in modu da evità i danni di a luce di l'arcu à l'ochju di u saldatore. A tensione finu à 48V rende u cristallu liquidu istantaneamente neru, è poi spegne l'alta tensione in un periodu di tempu assai cortu, in modu da evità chì l'alta tensione sia applicata continuamente à u cristallu liquidu, dannighjendu u chip di cristallu liquidu è aumentendu u cunsumu di energia. A tensione DC in u circuitu di guida di cristalli liquidi, chì a so uscita hè proporzionale à u ciclu di travagliu, face funziunà a valvula di luce di cristalli liquidi.
Quartu, l'incollaggio di e cumminazzioni di cristalli liquidi. A finestra di l'ADF hè cumposta da vetru rivestitu, una valvula di luce à cristalli liquidi à dui pezzi è un pezzu di vetru protettivu (vede a Figura 2), tutti appartenenu à u materiale di vetru, faciule da rompe, se u ligame trà elli ùn hè micca fermu, una volta chì u solutu di saldatura spruzza in a cumminazione di cristalli liquidi, pò causà a rottura di a cumminazione di cristalli liquidi, ferisce l'ochji di u saldatore, dunque, a fermezza di l'incollaggio di a cumminazione di cristalli liquidi hè un indicatore di sicurezza impurtante di l'ADF. Dopu à parechje prove, l'usu di colla à dui cumpunenti A, B straniera, secondu u metudu di rapportu 3: 2 in un ambiente di vuoto dopu avè agitatu, in l'ambiente di purificazione di 100 livelli utilizendu una macchina di incollaggio automatica per a dispensazione è l'incollaggio, per assicurà chì e caratteristiche ottiche di a cumminazione di cristalli liquidi ADF secondu l'en379-2003 è i so requisiti standard cunnessi, per risolve u prucessu di incollaggio di a cumminazione di cristalli liquidi.
Data di publicazione: 16 di maghju 2022